Isporuka

Sva roba poručena do 14h biće otpremljena iz našeg magacina istog dana. Robu koju poručite posle 14h pakujemo i šaljemo narednog dana. Subotom se porudžbine primaju do 13h, ali se roba ne otprema.

U gornjem desnom uglu, u svakom momentu možete videti datum sledeće isporuke, kao i preostalo vreme za poručivanje.

Kurirske službe preuzimaju pakete u našoj firmi isključivo radnim danima (ponedeljak - petak). Kurirske službe sa kojima sarađujemo jesu AKS, BEX i DExpress.

        

Rok isporuke poručene robe je 24-48h. Troškove poštarine plaćate kuriru po preuzimanju paketa, a cenovnik je sledeći:


AKS BEX Dexpress
Paket do 10kg 132,00 RSD 220,00 RSD 120,00 RSD
Paket do 20 kg 216,00 RSD 300,00 RSD 204,00 RSD
Paket do 30 kg 480,00 RSD 500,00 RSD 336,00 RSD
Paket do 40 kg 480,00 RSD 500,00 RSD 468,00 RSD
Paket do 50 kg - 500,00 RSD 600,00 RSD

 
NAPOMENA 1: Cena za uslugu povrata novca - otkup se plaća dodatno i iznosi 60,00 RSD za vrednost do 20.000,00 RSD, a 120,00 RSD za vrednost preko 20.000,00 RSD.

NAPOMENA 2: Sve cene su izražene sa PDV- om.

NAPOMENA 3: Minimalni iznos porudžbine za veleprodajne kupce iznosi 1.000,00 RSD + PDV.

Ukoliko se desi da vam roba u navedenom roku ne bude isporučena, možete nas kontaktirati na neke od naših telefona ili mail adresa (kontakt) kako bismo problem što pre rešili.

Pravilnik o reklamaciji robe
U slučaju potrebe za reklamiranjem oštećene robe koja vam je isporučena nekom od brzih pošti sa kojima sarađujemo- AKS, BEX, Dexpress, molimo vas da obratite pažnju na sledeće: Ukoliko je roba fizički oštećena, bilo bi vrlo poželjno da je na licu mesta pred kurirom otvorite i uslikate kako bismo imali nepobitan dokaz o oštećenju. U slučaju da se kurir protivi navedenom, pozovite na neki od naših telefonskih brojeva, a mi ćemo odmah kontaktirati reklamacije u centralama kurirskih službi.
Nakon što utvrdite da je roba oštećena, neophodno je da vam kurir popuni i da Zapisnik o oštećenju robe, jer je zapisnik jedini validan dokument prema kom možemo da potražujemo refundaciju novca za oštećenu robu.
Sva roba koja izlazi iz našeg magacina je uredno i propisno spakovana u odgovarajuće pakete, a paketi su obeleženi odgovarajućim nalepnicama kako bi se sa paketima dalje, u centrima kurirskih službi, pravilno rukovodilo.