Online kupovina – pitanja koja često postavljate?
Objavljeno 16.11.2021

Online kupovina – pitanja koja često postavljate?

Vreme u kome živimo donelo je promene na polju online kupovine. Najizraženiji je nagli skok kupaca koji kupuju online i poklanjaju svoje poverenje virtuelnim prodavnicama. Najbrži način da utvrdite da je neki sajt bezbedan je da se uverite da li ima zeleni znak kada ga otvorite na google.


Naravno, vaše pravo kao kupca je da vam određeni sajt pruži što je moguće više informacija o vašoj budućoj kupovini, kao i da komunicira sa vama na transparentan način. 

Mi se trudimo da našu online prodavnicu koja sada broji preko 30.000 artikala konstantno unapređujemo, pratimo vaša iskustva i optimizujemo tako da ona bude bezbedno, sigurno i jednostvano mesto za kupovinu. Na našem sajtu možete pronaći e-trustmark oznaku poverenja. E-trustmark je Nacionalni sertifikat o bezbednoj kupovini preko interneta. To što smo njegovi nosioci znači da je centar za razvoj E-trgovine kao nezavisno nacionalno telo, proverio našu web prodavnicu, i utvrdio da ona posluje u skladu sa važećim zakonima i pravilima dobre poslovne prakse u oblasti elektronske trgovine i zaštite potrošača.

  • Jedno od najčešćih pitanja je: Kako da poručim nešto sa vašeg sajta?

Poručivanje se odvija u 4 laka koraka:

1. Pronađite proizvod koji Vas interesuje i dodajte ga u korpu klikom na dugme "Dodaj u korpu".

2. Nakon provere sadržaja korpe, kliknite na dugme "Kupovina".

3. Ukoliko ste već ulogovani, prikazaće Vam se konačna strana za izbor načina plaćanja. Ukoliko niste ulogovani, prikazaće Vam se strana za registraciju ili prijavu. Nakon uspešne registracije prikazuje se strana sa izborom načina plaćanja. Takođe, imate i opciju da naručite kao"Gost" i tada nije potrebno da se registrujete. Potrebno je samo da unesete ime, prezime, adresu na koju se šalje paket i broj telefona, da VAs kurirska služba može kontaktirati za isporuku.

4. Nakon izbora načina plaćanja i prihvatanja uslova kupovine, klikom na dugme "Pošalji porudžbinu", Vaša porudžbina je konačna. Na e-mail adresu koju ste uneli u toku registracije, stići će Vam poruka sa potvrdom i statusom porudžbine.


  • Nedoumice su često vezane i za proces registracije:


Na početnom ekranu, u gornjem levom uglu nalazi se dugme Registracija. Klikom na njega otvara se stranica sa formularom koji popunjavate osnovnim podacima koji služe za potvrdu i slanje narudžbe. Tom prilikom birate lozinku koju želite koristiti za pristup svom nalogu. Privatnost podataka je zagarantovana. Registracijom kreirate svoj nalog za kupovinu na MotoBike web shop-u.


Kada se jednom registrujete, imate jednostavan i uvek dostupan pregled svih Vaših porudžbina. Osim lake kupovine, na taj način ostvarujete pravo na aktuelne i atraktivne promocije.


  • Kako ćete znati da vam je pošiljka prihvaćena i proveriti status pošiljke?

Nakon uspešnog poručivanja, stići će Vam e-mail sa potvrdom Vaše porudžbine. Prilikom promene statusa porudžbine dobićete obaveštenje da je porudžbina "U Obradi", a potom da je "Isporučena".

Status Vaše porudžbine možete proveriti tako što ćete se ulogovati na sajt i potom na strani "Profil" izabrati meni "Porudžbine". Svaki put kad dođe do promene u statusu porudžbine, kupac se automatski obaveštava putem e-maila. Mogući statusi za jednu porudžbinu su: "Na čekanju", "U obradi"i "Isporučeno". Kada je status porudžbine "Isporučeno", porudžbina je predata kurirskoj službi i možete je očekivati narednog dana na Vašoj adresi. Ukoliko porudžbina nije stigla na Vašu adresu u predviđenom vremenskom periodu, kao i za druga pitanja, možete nas kontaktirati putem e-mail.

Od momenta kada Vam stigne e-mail da je pošiljka predata kurirskoj službi, isporuka bi trebala da bude u roku od 24h, ali to ipak zavisi od kurirske službe, pa može da se desi i da bude 48h, ako je isporuka u nekim nepristupačnijim krajevima.

  • Kako da pronađem prozvod koji mi je potreban?

Kada uđete na naš sajt, videćete da su svi proizvodi razvrstani po kategorijama. Ukoliko želite da pronađete rezervne delove i opremu za motocikl, to ćete tražiti u „MOTO“ kategoriji. Posebno se nalaze ulja i maziva, posebno šumski i baštenski uređaji, rezervi delovi i oprema.

Ukoliko vas zanimaju proizvodi naših brendova, možete posetiti njihove sajtove i lakše pronaći željeni proizvod, a svaki je linkom povezan sa Moto-Bike prodavnicom. To možete uraditi za Ipone, LS2, i Thorp proizvode. 

Ako želite da proverite da li neki određeni proizvod imamo u ponudi, jednostavno upišite ključnu reč u pretragu, kad otkucate prva 3 slova, sistem će izlistati sve artikle koji bi potencijalno mogli biti ono što tražite.

Proizvodi koji su označeni zelenom zastavicom su raspoloživi u većim količinama. Proizvodi sa žutom zastavicom su sa ograničenom količinom koja će biti dostupna kraći vremenski period. Crvena zastavica označava da proizvoda nema na lageru. Nemamo mogućnost da navedemo kada će artikal koga nema na stanju biti ponovo dostupan, ali vi možete taj artikal da ubacite u listu čekanja. To znači da čim artikal bude na stanju, Vama stiže e-mail da je dostupan i vi odlučujete da li ćete ga poručiti ili ga obrisati iz liste.

Naravno, ukoliko imate specifična pitanja ili zahteve uvek nam se možete obratiti putem e-mail adrese, ili na društvenim mrežama Facebook i Instagram

Više čestih pitanja kao i odgovore na njih, možete pogledati na našem sajtu ovde.